متن.........


عشقولانه

سخن عشق

عاشقانه

بهترین لذت دنیا وقتی است که وقت رفتن ، نرود …

::

:

آنقدر از حادثه پرم که وقتی به خانه می رسم ، تلویزیون لم می دهد روی کاناپه تا مرا تماشا کند !!!

::

::

متن عاشقانه

نمی توان هیچ کس را مجبور به انجام کاری کرد ، مجبور به داشتن حسی … در نهایت به جایی می رسی که میفهمی هرکس دلیل خودش را دارد و فقط میتوانی امیدوار باشی تا دلیل کسی بشوی و دلیل کسی بمانی …

::

::

غمگینم همانند گمشده ای که بجای اینکه دنبالش بگردند ، بیشتر فراموشش میکنند …

::

::

فاصله زمین تا آسمان ، همان فاصله دل من تا دل توست.

::

::

هرچه لباس می پوشم افاقه نمی کند ، نبودنت کنارم زمستان سختی است.

::

::

از دیروز که لبخند زدی هزار سال میگذرد اما ، اکنون تو رفته ای و لبخندت به جا مانده که امروز به من می خندد !

::

::

هوا بارانی ست ولی شیشه ؛ چرا بخار نمیگیری ؟

نترس ؛ رفت … دیگر اسمش را رویت نمی نویسم !

::

::

احساسِ من درد میکشد و افکارِ من تو را بر روی این دیوار !

::

::

از یک جایی به بعد فاصله دیگر دور نیست ، درد است ، نزدیک است !

::

::

گرچه همه بودند اما تو که نبودی و بودن همه نبودن بود تا بودن …

تو نبودی و من در فراقت تمام خلوتم را با خودم تقسیم کردم !

::





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 29 تير 1394برچسب:,ساعت 13:48 توسط نسرین| |


قالب رايگان وبلاگ پيجك دات نت

پرده ی خوش امد گویی

ابزار عاشقانه وبلاگ
ابزار عاشقانه

سایه دارشدن

کد سایه دار شدن لینک ها

گرد شدن عکس

کد کج شدن تصاویر

کد هدایت به بالا

کد پازل