دوراهی....


عشقولانه

سخن عشق

 

تو زندگیم

تو یه دو راهی سختی قرار گرفتم

دوراهی که نمیدونم

کدوم راهو باید برم

یه طرفش عشقه

اونی که عاشقشم

دوستش دارم

دوست دارم واسه همیشه واسه من باشه

و هیچ وقت ازش جدا نشم

باهاش بخندم

باهاش زندگی کنم

ولی یه طرفش

جدایی از عشقه

سختی هایی که هیچ کس تحملش رو نداره

سختی هایی که واسه من طاقت فرساست ولی واسه بقیه فاجعه

یه طرف جدایی و شاید کمی از این سختی ها و دردهام کمتر شدن

اون طرف فکر تنهایی

گریه می کنم

دردی دوا نمیشه

دعوا راه میندازم

بازم دردی دوا نمیشه

می خوابم

ولی فقط با فکر اون

جدا میشم ازش

 

 

 

تو زندگیم

تو یه دو راهی سختی قرار گرفتم

دوراهی که نمیدونم

کدوم راهو باید برم

یه طرفش عشقه

اونی که عاشقشم

دوستش دارم

دوست دارم واسه همیشه واسه من باشه

و هیچ وقت ازش جدا نشم

باهاش بخندم

باهاش زندگی کنم

ولی یه طرفش

جدایی از عشقه

سختی هایی که هیچ کس تحملش رو نداره

سختی هایی که واسه من طاقت فرساست ولی واسه بقیه فاجعه

یه طرف جدایی و شاید کمی از این سختی ها و دردهام کمتر شدن

اون طرف فکر تنهایی

گریه می کنم

دردی دوا نمیشه

دعوا راه میندازم

بازم دردی دوا نمیشه

می خوابم

ولی فقط با فکر اون

جدا میشم ازش

 

 

 

تو زندگیم

تو یه دو راهی سختی قرار گرفتم

دوراهی که نمیدونم

کدوم راهو باید برم

یه طرفش عشقه

اونی که عاشقشم

دوستش دارم

دوست دارم واسه همیشه واسه من باشه

و هیچ وقت ازش جدا نشم

باهاش بخندم

باهاش زندگی کنم

ولی یه طرفش

جدایی از عشقه

سختی هایی که هیچ کس تحملش رو نداره

سختی هایی که واسه من طاقت فرساست ولی واسه بقیه فاجعه

یه طرف جدایی و شاید کمی از این سختی ها و دردهام کمتر شدن

اون طرف فکر تنهایی

گریه می کنم

دردی دوا نمیشه

دعوا راه میندازم

بازم دردی دوا نمیشه

می خوابم

ولی فقط با فکر اون

جدا میشم ازش

بیشتر از یک ساعت دووم نمیارم

دوراهی سختیه

نمیتونم تصمیم بگیرم

سخته واسم موندن

اگه باهاش بسازم به جایی نمیرسم

ولی اگه تمومش کنم بدون اون...

بغض داره خفم میکنه

بیشتر از یک ساعت دووم نمیارم

دوراهی سختیه

نمیتونم تصمیم بگیرم

سخته واسم موندن

اگه باهاش بسازم به جایی نمیرسم

ولی اگه تمومش کنم بدون اون...

بغض داره خفم میکنه

بیشتر از یک ساعت دووم نمیارم

دوراهی سختیه

نمیتونم تصمیم بگیرم

سخته واسم موندن

اگه باهاش بسازم به جایی نمیرسم

ولی اگه تمومش کنم بدون اون...

بغض داره خفم میکنه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 19 تير 1394برچسب:,ساعت 14:35 توسط نسرین| |


قالب رايگان وبلاگ پيجك دات نت

پرده ی خوش امد گویی

ابزار عاشقانه وبلاگ
ابزار عاشقانه

سایه دارشدن

کد سایه دار شدن لینک ها

گرد شدن عکس

کد کج شدن تصاویر

کد هدایت به بالا

کد پازل